Tuesday, June 15, 2010

Hari Bersantai

Semalam aku ambil E/L jer sebab nak meluangkan masa bersama2 anak sempena cuti sekolah nie. Kiranya memang seharian kami keluar bersantai, anak-anaklah yang paling seronok tapi kesian yang bongsu Is'ad terpaksa aku tinggal sebabnya kami pergi tengok wayang.


Tengoklah tu anak sulungku dah pandai nak berposing-posing.

Yang nie pulak... sape lg kalau bukan Ann Bahgia Bakri bersama hubby tercinta

Firas memandu kereta Mercedez hehe... takpalah janji ada logonya jer.

Ayahnya sempat jugak nak posing bersama anak2 tersayang... LUV U

Banyak2 gambar... gambar yang nie paling aku suka. Tengok tu manja jer Firas bersama kakaknya. Bila cakap ambil gambar terus dia posing macam tu tak payah disuruh2.

Apa lagi kali nie kita orang tengok The Karate Kid pulak... cerita nya mula2 tu mcm lembab tapi bila pertengahan cerita kira oklah sebab kata karate kid takkan nak lawan beria2kan macam cerita Jackie Chan yang asal.

0 Comments: